Termeni si conditii

Dragi oaspeţi,
Dorinţa noastră este să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Royal Oradea, atât din punct de vedere al cazării precum şi al celorlalte servicii prestate. Pentru a vă putea oferi toate acestea, am stabilit o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, dar şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră în hotelul nostru.


REZERVĂRI
Pentru a efectua o rezervare, va rugăm să completaţi formularul de pe website https://hotelroyaloradea.ro/, apelaţi numarul de telefon 0359/446.476, sau contactaţi-ne pe adresa de e-mail receptie@hotelroyaloradea.ro.

ANULAREA REZERVĂRILOR
În cazul în care doriţi să anulaţi o rezervare, va trebui să ne contactaţi prin email sau telefon.
Pentru anulările efectuate pana la ora 12:00 a zilei precedente sosirii nu se percepe nicio taxă suplimentară. Anularea rezervării după acest termen sau neprezentarea la cazare fără a anunţa în prealabil atrage după sine o taxă de anulare/no-show, reprezentând contravaloarea primei nopţi de cazare.

TARIFE
Tarifele pe care vi le putem oferi diferă în funcţie de tipul camerei pentru care optaţi, disponibilitate, ziua săptămânii şi sezon. Mai multe informaţii găsiţi în secţiunea rezervări : https://hotelroyaloradea.ro/

MODALITĂŢI DE PLATĂ
Ca modalităţi de plată acceptăm plăţi în numerar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro, American Express), precum şi prin transfer bancar. Acceptam de asemenea si plata cu cardul online pe website-ul nostru.

SOSIREA ŞI PLECAREA
Cazarea în cameră se poate face începând cu ora 14:00.
Eliberarea camerei în ziua plecării se va face până la ora 12:00.
Primirea camerei mai devreme, dar şi eliberarea acesteia mai târziu de orele menţionate mai sus este posibilă la cerere, în funcţie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la recepţie.
Oaspeţii care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele în camera de bagaje pentru un interval de 24 de ore, fără costuri suplimentare. Pentru bagajele lăsate în camera de bagaje pentru mai mult de 24 de ore se pot percepe cheltuieli de depozitare.

COPII
Nu există costuri suplimentare pentru copiii cu vârste de până la 5 ani care stau în cameră împreună cu părinţii, folosind paturile existente. Pentru copiii cu vârste de peste 5 ani hotelul poate asigura, în funcţie de disponibilitate şi contra-cost, un pat suplimentar.

ANIMALELE DE COMPANIE
La Hotel Royal Oradea nu este permis accesul cu animale de companie.

RESTAURANT ŞI BAR
Micul dejun se serveşte zilnic între orele 7:00 - 09:30.
Barul este deschis non-stop.

FUMATUL
Deoarece promovăm o atitudine eco-responsabilă, fumatul nu este permis în camerele de la Hotel Royal Oradea. Pentru oaspeţii noştri fumători am amenajat o zonă specială, situată la primul nivel (zona restaurantului), disponibilă non-stop.

SPAŢIUL DE PARCARE
Parcarea se poate face pe strada adiacentă hotelului, fără niciun cost suplimentar şi în limita disponibilităţii. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune în afara suprafaţei proprietăţii hotelului.

SIGURANŢA OBIECTELOR PERSONALE
Hotel Royal Oradea este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră şi de deschidere a seifurilor. Fiecare cameră este dotată cu seif de tip laptop-size. Recomandăm folosirea seifurilor pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului, restaurantului sau barului.

SIGURANŢA CĂILOR DE ACCES ŞI A TRANSPORTULUI
Căile de acces şi mijloacele de transport existente în incinta Hotel Royal Oradea respectă normele legislaţiei în vigoare. Hotelul nu îşi asumă responsabilitatea faţă de eventualele prejudicii, materiale sau fizice, cauzate oaspeţilor în timpul utilizării mijloacelor de transport sau a căilor de acces.

CONFIDENŢIALITATEA INFORMAŢIILOR
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui website, ne vom permite să vă contactăm pe viitor pentru a vă trimite materiale şi oferte promoţionale sau pentru a vă informa în legătură cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodată numele sau informaţiile dumneavoastră fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii pe viitor.

POLITICA DE PROTECŢIE A MEDIULUI
Protecţia mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine eco-responsabilă.
Menţionăm ca detergenţii folosiţi pentru spălarea şi sterilizarea lenjeriilor şi a prosoapelor sunt bio-degradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. De aceea, pentru rezervările a căror durata depăşește trei nopţi, vom schimba lenjeriile şi prosoapele o dată la trei zile, sau la cererea dumneavoastră. Pentru a ne semnaliza dorinţa dumneavoastră de a schimba lenjeria sau prosoapele, vă rugăm sa le lăsaţi pe podea.

PROGRAME DE FIDELIZARE
Ne rezervăm dreptul de a acorda diferite bonusuri şi servicii suplimentare, fără plată, cu scopul fidelizării clienților noştri.

COD DE CONDUITĂ
Personalul hotelului îşi va întampina întotdeauna oaspeţii cu amabilitate şi va face tot posibilul pentru a îndeplini orice solicitare venită din partea acestora. În cazul în care un oaspete sau un vizitator al hotelului, prin aspectul, comportamentul sau starea în care se află, va produce incidente neplăcute, deranjând pe ceilalţi oaspeţi şi afectând astfel imaginea hotelului, acesta va fi invitat imediat să părăsească incinta hotelului. În acest sens, Hotel Royal Oradea îşi rezervă dreptul de a-şi selecta oaspeţii.

DISPUTE ŞI RECLAMAŢII
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspeţilor noştri, independent de voinţa acestora, în următoarele cazuri: când oaspetele pleacă fără a-şi achita nota de plată, cand se demonstrează, fără niciun dubiu, că oaspetele a produs pagube materiale în incinta hotelului, când oaspetele pleacă din hotel cu obiecte care nu îi aparțin şi pe care nu le-a achitat la recepţie, sau când oaspetele nu a anulat rezervarea în termenul stabilit conform politicilor de anulare. Vom încerca să rezolvăm pe cale amiabilă orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării politicilor hotelului nostru. În cazul în care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdicţia tribunalului Bucureşti.

CLAUZE FINALE
Considerăm că oaspeţii noştri, în momentul cazării sau în momentul solicitării vreunui serviciu la Hotel Royal Oradea, au luat cunostinţă şi au acceptat termenii şi condiţiile mai sus menţionate.

MODIFICĂRI ALE POLITICII HOTELULUI
Politica hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil. Eventualele modificări vor fi aduse la cunoştinţa oaspeţilor odată cu intrarea lor în vigoare.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de către C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL)
C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL) prelucrează date cu caracter personal, (numele, prenumele, sexul, data și locul nașterii, cetățenia, adresa de domiciliu,e-mail, etc.) existente în contractele în care C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL) este parte sau cele existente în documentele / informările / solicitările transmise de către utilizator / colaborator.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate in temeiul legii , prin mijloace automatizate si manuale , cu respectarea cerintelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea şi respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul îndeplinirii de către C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL) a obligațiilor asumate pe tot parcursul derulării contractului de pretari servicii specifice conform legislatiei in vigoare.
Prelucrarea datelor personale se efectuează de către C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL), strict în uzul relației dintre client și C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL), cu respectarea cerințelor de securitate a prelucrării datelor cu caracter personal.
Deasemenea, C&H PRODLEMN SRL ( RHC ROYAL HOTEL) prelucrează datele personale ale clienților proprii, în temeiul legii, cu bună-credință, în scopuri legitime, pentru informarea clienților, prin diverse mijloace de comunicare (poștă, e-mail, SMS sau orice alt mijloc de comunicare).
În cazul optării pentru plata online, procesarea datelor se face pe serverele companiei care efectueaza rezervarea, societatea noastra nu stocheaza date de acest tip.
Societatea noastra se obligă să notifice / informeze clienții despre măsurile luate în cazul în care aceștia uzează de dreptul la rectificarea sau ștergerea datelor, sau atunci când solicită restricționarea prelucrării datelor.
Societatea noastra păstrează informațiile personale colectate pe perioada de desfășurare a activității societății utilizând politici și proceduri de securitate adecvate pentru asigurarea securității acestor date.
Refuzul dumneavoastră nejustificat față de prelucrarea datelor personale în condițiile și termenii menționați prin prezenta informare determină imposibilitatea furnizării serviciilor contractuale.
Societatea noastra nu utilizează datele dv. personale în scop de publicitate, de promovare a serviciilor, de cercetare de piață sau de statistică, în numele operatorului sau al unui terț.

Pentru a solicita informaţii despre datele stocate sau pentru a solicita ştergerea datelor, va rugăm să completaţi formularul de pe website https://hotelroyaloradea.ro/, apelaţi numarul de telefon 0359/446.476, sau contactaţi-ne pe adresa de e-mail receptie@hotelroyaloradea.ro.